close נרשמת בהצלחה

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון הלקוחות
אודות המקום

זאוספא ראשון לציון (VIM לשעבר) הנו מתחם בריאות וספא הממוקם בראשון לציון ומשתרע על פני שטח ענק של יוקרה ופאר. מרכז איכותי העומד ברמה הגבוהה ביותר, מציע מבחר ענק של טיפולים מכל הסגנונות והסוגים, לבחירת הלקוחות בהתאמה אישית.
במקום תיהנו מחווית הירגעות ורענון מהשגרה, כאשר למשך כמה שעות של פינוק וכיף תוכלו ליהנות מטיפולים מקצועיים, קלאסיים לצד ייחודיים, הנעשים מידי צוות מטפלים מוסמכים וקשובים, ליהנות ממתקני ספא איכותיים לשימוש חופשי, להתאמן בחדר הכושר המקצועי והגדול ולהירגע במתחם מנוחה בו מוגש עבורכם כיבוד עשיר.
כאשר אתם רוצים ליהנות מיום חופש קסום מבלי להתרחק מאזור המרכז, ספא מתחם G היוקרתי מציע עבורכם מבחר חבילות ספא עשירות לזוגות, יחידים ואף קבוצות. אין ספק כי ספא מתחם G בראשון לציון הנו אחד ממרכזי הספא המפוארים והמומלצים ביותר באזור.

מיקום הספא:
רחוב ילדי טהרן 5, מתחם G2, ראשון לציון

** הכניסה לספא מעל גיל 18 בלבד!

להזמנות חייגו: 03-9638432

מתוך 34 חוות דעת

נהנינו מאד
stars
הטיפול לא היה מותאם לבקשת המטופל, אלא ישר המטפלים עשו כרצונם, המקום מושקע ויוקרתי והיחס טוב. חסר מתקנים במקום כמו בריכה, או גקוזי נוספים שיהיה מקום למספיק אנשים.
חוץ מזה שאין סאונות מעורבות לזוגות הכל מעולה
אחלה שירות, מקום איכותי
נחמד
הבריכה לא הייתה פעילה , ללא שום דיווח מקדים. מאכזב. העיסוי היה מעולה, לג'קוזי לא היה אפשר להיכנס כי היו בו אנשים.
היה מעולה
הייתה חוויה מדהימה!! חבל שנגמרה... אני אחזור לשם שוב ובקרוב!!!!
חוויה מבאסת
הזמנו חבילה זוגית , יום נישואים- בילוי זוגי .. הזמנו 2 טיפולים חופפים בזמנים. בעוד צוות הספא דורש כי הלקוח יחכה לטיפול רבע שעה לפני בעלי חיכה 45 דקות לטיפול שלו כך שהטיפולים לא היו חופפים, הוא המתין 45 דק לבד ולאחר שנכנס מן הסתם גם אני נאלצתי לחכות לו 45 דק לבד. וכן גרם לבעיה עם המסעדה ששריינו לאחרי. לחלוטין לא נגיע שוב ולא נמליץ.
מצוין. נהנינו מאד
שירות מדהים
מזעזע!
אני וחבר שלי הלכנו ביום האהבה לזאוס ספא ראשלצ ב-22:10 בערך, העיסוי היה מושלם והמעסים עוד יותר, אחרי העיסוי הלכנו לגקוזי והיה שם עוד זוג וטענו שהבועות בגקוזי לא עובדים אז הלכתי לפקיד בקבלה ושאלתי אותו למה הם לא עובדים, הוא כשהוא בדרכו החוצה אמר לי שאין לו מושג ואולי בגלל שעוד מעט סוגרים אמרתי אוקיי וחזרתי לגקוזי, שהינו שם במשך רבע שעה בערך וכשבאנו לצאת מהמקום כל המקום היה נעול ולמזלנו הרב העובדי ניקיון ותיחזוק המקום היו שם, למזלנו אחד העובדים ידע עברית וניסה לעזור לנו לפתוח את הלוקר מכיוון שלא הראה לי הצג שעליי לעשות קוד בכדי לפתוח אותו בפעם השנייה, התקשרו למיליון אנשים, בוסים,החברה של הלוקרים,חברת מצלמות אבטחה אף אחד לא רצה לעזור לנו.
כשהעובד התקשר דרך מלא חברים לבן אדם שמנהל את המקום הוא אמר לי שאין מה לעשות ועליי להשאיר שם את הדברים, אמרתי לו שאין מצב שאני משאירה את כל הבגדים והנעליים שלנו כולל הפלאפון והחפצים שלי מלבד הבגדים, אמרתי למנהל שזה מאוד חסר אחריות מצד העובדים שלו ללכת הביתה ולנעול את המקום בלי לבדוק אם יש עוד אנשים בספא כי היה עוד זוג איתנו שהלך כמה דקות לפנינו, המנהל אמר שאנחנו חסרי אחריות שאנחנו לא הלכנו בשעת הסגירה (23:00) ואמרתי לו שמאיפה אני אמורה לדעת מתי הסגירה של המקום אם אף אחד לא אמר לנו לא בכניסה ולא במהלך השהות שם, המנל צעק עליי שזאת בעיה שלי ושאני חסרת אחריות ואחרי שבכיתי חבר שלי ושאר העובדים דיברו איתו...
אחרי בערך 50 דקות באה סוף סוף עובדת למקום שהבינה אותי ואמרה שהם היו חסרי אחריות ופתחה לי את הלוקר ויצאנו משם ב-:1:40 בלילה.
עם כל הכיף שהיה במסאז אנחנו בחיים לא נחזור לשם.
stars
מושלם. כל מילה נוספת מיותרת.
דירוג
היינו בזאוספא ראשון חבילה של יום אהבה ויצאנו מרוצים מאוד .
יחס לעובדים
מישהי בשם חן שמתייחסת לעובדים בצורה פשוט מזעזעת!
היא עובדת כמו כולם ומרשה לעצמה להתייחס בצורה מזוויעה לעובדים אחרים.
היה מקסים.נהננו ממש
לא קיבלתי פילינג קוקוס (רשום לחבילה 3723)כמה פעמים שעלתי (לקבלה שרות)ולא קיבלתי תשובה
מתנת יום הולדת
נהנתי מאוד מקום נעים אווירה נעימהמסג' מצויין תודה
ההדרים 9 ראשון לציון
אחלה עיסוי
דברים לשיפור
אני כלקוח חדש בזאוס ספא יצאתי בהרגשה מאוד לא טובה. חגגתי לבעלי יום הולדת והפתעתי אותו בספא מפנק ולצערנו באמצע הספא הייתה הפסקת חשמל, המוזיקה הופסקה ולא היה חימום, מה שהרס את האווירה, לא היו מים אז לא יכולנו לשתות לאחר מכן ולא הצלחנו להנות משאר מתקני הספא. גם חפצנו היו בתאים דיגיטליים והיינו צריכים במשך שעה להיות עם חלוקים, לא יכולנו להתקלח ואיחרנו לקחת את ילדנו מהמסגרות.
חוויה שלא ציפינו לה.
בושה של מקום שעושה צחוק מהלקוחות
אני ובעלי גרים בצפון תל אביב ולאחר שיחה מכירתית של ספא פלוס סגרנו על חבילת ספא זוגית בזאוס ספא (VIM) בראשון לציון הכוללת עיסןי, ארוחת בוקר ושימוש ללא הגבלה במתקני הספא. הסיבה שבחרנו בספא הרחוק מביתנו היה כיוון שהספא מציע שימוש בגקוזי ללא הגבלה-דבר שהה חשוב לבעלי. הגענו למקום שעה וחצי לפני מועד העיסוי בכדי להנות מ"מתקני הספא- גקוזי". הגענו למקום ופקידת קבלה בשם אופיר קיבלה אותנו. אופיר הביאה לנו את שובר ארוחת בוקר ואמרה אחכ תבואו אליי ואתן לכם חלוק ומגבת ותוכלו להנות ממתקני הספא. אחרי ארוחת הבוקר שעליה שילמנו 100 שח, חזרנו לאופיר ורצינו להנות מהגקוזי לפני העיסוי, אופיר בשיא הטבעיות מביאה לנו חלוק ומגבת ומסבירה היכן המקלחות, לוקרים (שעולים 10שח לתא), ואומרת הגקוזי הוא בהמשך הסדרון וגם הסוואנה. אני ובעלי הולכים לכיוון הגקוזי והמקלחות בכדי להחליף לבגד ים ולהיכנס לגקוזי ופתאום מגלים שהגקוזי לא עובד וישנה תקלה שהיו עובדים במקום שמנסים לסדר את התקלה ואומרים לנו שהגקוזי לא יעבוד כל היום. אנו חוזרים לאופיר ואומרים לה זאת והיא עשתה פרצוף והסתכלה על המנהל כאילו ידעה על הבעיה אך לא טרחה לעדכן אותנו כשהביאה לנו את את החלוקים. היינו מאוד מאוכזבים, זאת הסיבה שנסענו כל הדרך בפקקים של הבוקר מתל אביב לראשון לציון ולקחנו יום חופש, בעלי מאוד רצה גקוזי ללא הגבלת זמן. במשך 45 דק אופיר, המנהל שלה דניאל, והמשרד מספא פלוס מעבירים אותי מאחד לאחד- מנסים להסיר אחריות בדבר וספא פלוס מציעים לי 30 שח זיכוי או הספא הציע 15 דק אקסטא בעיסוי. אני ובעלי בכלל לא מרוצים מההצעה המביישת הזאת של 30 שח הנחה או 15 דק נוספות לעיסוי- פשוט עשו צחוק מאיתנו. אנו מחכים 45 דק בקבלה כאשר מעבירים אותנו מאחד לאחד, בזבזנו את זמנינו לשווא וכבר ירד לנו החשק וכיף להמשיך להיות במקום וביקשנו זיכוי על התשלום- ספא פלוס לא לקח אחריות וביקש שאבקש מזאוספא וזאוספא גרם לנו לחכות עוד עד שקיבלו אישור מהמנהל דניאל לזיכוי. לאחר 10 דק אופיר אמרה שתזכה אותנו רק על העיסוי. חשוב לציין שאופיר בכלל לא התנצלה על מה שקרה ושמסרה לנו מידע שגוי שהגקוזי עובד ברגע שלא עובד וגם לא יסתדר בזמן הקרוב. פשוט מאיתנו צחוק- באנו בפקקים של 40 דק, חיפוש חנייה רק בשביל ארוחת בוקר שגם על זה לא זיכו אותנו ואז שלחו אותנו הבייתה לא מרוצים כאשר ביזבזו לנו את יום החופש שלנו וגרמו לנו לחכות כל כך הרבה זמן עד שקיבלו החלטה ולבסוף גם לא זיכו על כל הסכום אלא רק על המסאג, והיינו צריכים לחזור לתא, שוב בפקקים חצי יום הלך לנו ביום חופש שהיה אמור להיות רומנטי וקסום כאשר אני ובעלי חוגגים 3 שנים ביחד. הגענו לתא והיינו צריכים להתקשר למקומות בכדי למצוא 2 מקומות פנוים לעיסוי רק בכדי לא להרוס לנו את היום המיוחד הזה וההרגשה המגעילה שזאוספא (VIIM) וספא פלוס גרמו לנו. אם המקום היה מכבד את עצמו, הוא היה פותר את הפדיחה שעשו לנו בצורה טובה יותר ולא להותיר אותנו מאוכזבים, ללא שום פתרון ריאלי על פדיחה שהם אשמים בה, במיוחד שלא אמרו לנו כלום כשהגענו לספא. בחיים לא אחזור למקום הזה, המליץ לכל החברים של שלא ילכו למקום המבייש הזה!!
סוג הטיפול
אתם צריכים לציין מראש איזה טיפול הלקוח מבקש ולא כפי שאמרו לי בטלפון תגיעי ותחליטי עם המטפל באותו הרגע
המקום יפה מאוד אך העיסוי עצמו היה ברמה נמוכה ביחס למקומות בהם ביקרנו בעבר
חוויה לא נעימה כלל
המים היו קפואים, כמו כן הג'קוזי היה קפוא, סגרו את הקבלה ללא לומר והשארנו שם דברים אישיים שנשארו שם.
מתחת לכל ביקורת. מאוכזבים מאוד.
מצוין
שירות מעולה, אווירה נעימה, הרגשת רוגע. אין לי מילים מקום מצוין
תודה רבה היה נהדר
שירות מעולה.
ספא מרהיב ביופיו
היה מדהים
מקום שירותי מאוד, העיסוי היה מדהים, הג'קוזי אמנם קטן ממה שציפינו אבל החוויה הכוללת הייתה טובה מאוד, מלתחות ברמה גבוהה, מחיר לכל כיס, מומלץ מאוד
נהננו ממש.. המטפלים מקצועיים ומקסימים
חוויה זוועתית!
לא מתקבלת כלל תמורה לתשלום
מקום מאוד נחמד
לא משהו בכלל
ואו !!!
הגעתי עם חברה וזאת הייתה חוויה מושלמת! המקום מדהים!!! הכל בלבן וזה עושה אוירה טובה. יחס אישי מהפקידות הקבלה! מעסים מקצועיים, כל אחד טוב יותר מהשני. ממליצה בחום למי שרוצה להתפנק בכיף
חוות דעת על וים ספא
הטיפול עצמו היה בסדר גמור, המקום קצת חנוק, אין חלונות. מנסים לדחוף סידרת טיפולים וזה לא נעים.
מדהים!!
היה מדהים! היחס, השירות והמקצועיות של כל הצוות. אחזור שוב!
מומלץ וכייפי
אני ובן זוגי הגענו לחגוג יום הולדת, והיה מושלם הצוות מסור וקשוב המטפלות מקצועיות מאוד והמקום כייפי עד שלא רצינו ללכת. תודה!!!