שלום רב,
החוויה בכללותה הייתה מעולה, אך כן יש דברים לשיפור:
ארוחת בוקר: 10/10. וכל מילה נוספת מיותרת. הכל היה מושלם!
ספא: 10/10. כנ"ל.
צוות הקבלה, צוות המסאג'סטיות, מתקני הספא וכו'. הכל היה מעולה.
מתקני המלון: 7/10.
כל מתקני המלון בסדר גמור למעט 3 דברים:
1. השירותים בבריכה פשוט דוחים. נכון שזה לא באשמת המלון כל הזוהמה אבל האחריות שלכם היא לוודא שזה נקי.
רק לשם הדוגמא, שירותים מלאים בשתן ו.., תחבושות של נשים זרוקות ככה באופן שלא משאיר שום מקום לדמיון.. וכו'.
2. מוזיקה של אורחים בבריכה.
מצפה שבמלון בוטיק ברמה שכזו ועוד ששייך לרשת פתאל, כן יהיו הגבלות/איסור על מוזיקה של האורחים בבריכה.
מוריד מהרמה ומהיוקרתיות של המלון והורס את כל האווירה. לא עושה חשק לשהות בבריכה.
3. אלכוהול/שתייה בכלי זכוכית בבריכה. אם אני לא טועה יש חוק או לפחות הנחיה, שאוסרת על כלי זכוכית בסביבת בריכה.
הסכנה האפשרית שחלילה כלי זכוכית יישבר בסביבה בה כולנו הולכים יחפים אמורה להדליק לכם נורות אדומות ולאסור על כלי זכוכית בבריכה.
הייתי מצפה שתגלו אחריות בנושא הזה.
בברכה,
דניאל
קרא/י עוד