תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך (להלן: "המשתמש" או "המזמין" או "הצרכן") בשירותי האתר. זהו הסכם בין חברת ספא פלוס אתרים בע"מ, ח.פ. 514301837 מרח' פאול גרונינגר 4, ראשון לציון (להלן "החברה") הבעלים והמפעילים של אתר אינטרנט. בכתובת www.spaplus.co.il (להלן "האתר"), המציע מגוון חבילות ספא, עיסוי, לינה ואטרקציות, בחבילות ייחודיות המוצעות על ידי עסקים המפרסמים את שירותיהם באתר החברה (להלן: "נותני שירותים" ו/או "מפרסמים באתר").
האתר הינו פלטפורמה אינטרנטית שמנגישה בין רוכשים ולעסקים בתחומי ספא, עיסוי, חבילות לינה ואטרקציות (להלן: "הפלטפורמה" או "פלטפורמת SPA PLUS").
האתר משמש פלטפורמת פרסום המאפשרת לרוכשים ולעסקים בתחומי ספא, עיסוי, חבילות לינה ואטרקציות, הרשומים כמשתמשים בפלטפורמה לתקשר ביניהם בעסקאות לרכישת שירותים ומוצרים המוצעים על ידי עסקים הרשומים בפלטפורמה, וזאת באמצעות ביצוע הזמנות אונליין או טלפונית.
בשימוש בשירותי החברה, הנך מאשר ומסכים לתנאים אלה של השירות, ולהוראות מדיניות הפרטיות של החברה, כפי שיתעדכנו מעת לעת על ידי החברה, שהנה חלק בלתי נפרד מהתקנון. ככל שאינך מסכים להוראות התקנון ומדיניות הפרטיות, אתה לא יכול להשתמש בשירות.
המשתמש מצהיר ומתחייב כי הוא מודע לתקנון זה של האתר ומסכים להוראותיו וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין, כנגד האתר ו/או מי ממפעיליו ו/ואו מי מבעליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידי המשתמש באתר, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בין המשתמש לבין החברה.
לשם הדגשה, החברה, אינה מעסיקה את נותני השירותים, ואינה מפקחת או שולטת בפעילותיהם של הצדדים במסגרת השירותים כתוצאה משימוש בפלטפורמת SPA PLUS.
מובהר כי שימוש באתר ו/או ביצוע פעולות בפלטפורמה, מהוות הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון.
השימוש בפלטפורמה אסורה למי שטרם מלאו לו 18 שנים, ו/או למי שאינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. בקריאה ואישור תקנון זה, מצהיר המשתמש כי הינו מעל גיל 18, ו/או כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות.
האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד. החברה רשאית, על פי שיקול דעתה, להפסיק את פעילות הפלטפורמה בכל עת וללא הודעה מראש. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לפלטפורמה ו/או לאפשרות לבצע שימוש בפלטפורמה ו/או לבטל השתתפות של משתמש שהתנהגותו אינה הולמת או שאינה לפי תקנון השימוש, או המנסה לפגוע בניהולה התקין של הפלטפורמה.
שירות לקוחות:
לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מפעילת האתר בדואר אלקטרוני spaplus100@gmail.com או בוואצאפ (WhatsApp (03-6338080. בין השעות 09:00-16:00 בימים א-ה בלבד.
1. שירות פלטפורמת SPA PLUS
1.1 באמצעות הפלטפורמה תוכלו לדפדף ולהזמין מגוון חבילות ספא, עיסוי, לינות ואטרקציות, בחבילות ייחודיות המוצעות על ידי עסקים המפרסמים את שירותיהם באתר החברה ואשר נרשמו למערכת של SPA PLUS. במסגרת ביצוע של הזמנת שירותים, החברה מפעילה תהליך הדורש העברת נתונים אישיים שלך. למען הסר ספק, נותני השירותים המספקים את השירותים, בשום אופן לא פועלים עבור ו/או בשם החברה.
1.2 הפרסומים המופעים בפלטפורמה והאחריות על השירותים המוצעים בהם חלה על נותן השירות אשר מציע את הפרסומים אודות השירותים הניתנים על ידו, והחברה לא תישא באחריות כלפיהן.
1.3 למען הסר כל ספק שהוא, תנאי לשימוש בפלטפורמה הינו כי השירותים יינתנו באופן אישי על ידי נותן השירותים בלבד הרשום לשימוש בפלטפורמה
1.4 זמינות של נותני השירותים למתן השירותים תלויה בתיאום שעות הטיפול אל מול זמינותם של נותני השירותים.
1.5 כתנאי לשימוש בפלטפורמה, נותני השירותים מצהירים בזאת כי אינם בעלי עבר פלילי ולא קיים להם רישום פלילי.
1.6 המחירים המוצגים הינם בשקלים, כוללים מע"מ על-פי דין.
1.7 על מנת להירשם לשימוש בפלטפורמה לקבלת השירותים השונים, על המשתמש להירשם בפלטפורמה ולספק לחברה פרטים בסיסיים, כגון: שם פרטי, מספר פלאפון, תעודת זהות, כתובת דואר אלקטרוני, מספר כרטיס אשראי וכדומה (ראה מדיניות פרטיות). יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים על מנת להבטיח את ביצוע הרישום. מסירת פרטים כוזבים ביודעין עלולה לעלות לכדי עבירה פלילית. נגד מגישי פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים אזרחיים ופליליים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו לחברה ולספקים עקב שיבוש הפעלת הפלטפורמה.
1.8 החברה אינה נוטלת כל אחריות על ולא תהיה אחראית לכל נזק, תביעה או חבות אחרת הנובעת או הקשורה לצריכת השירותים מאת נותני השירותים.
1.9 החברה תהיה רשאית להשתמש במידע שנמסר ו/או שיימסר, לרבות לשם פנייה עתידית במסגרת דיוור ישיר, דברי פרסומת בהתאם להוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40), התשס"ח-2008 ("חוק הספאם") ו/או אחר בכלל זה באמצעות שימוש בכל אמצעי תקשורת כגון: דואר (בין רגיל ובין אלקטרוני) ו/או דיוור ישיר ו/או טלפון ו/או פקסימיליה ו/או מערכת חיוג אוטומטי ו/או רשתות חברתיות וטכנולוגיות דומות בין קיימות (Facebook ו/או SMS) ובין עתידיות ו/או כל פעילות שיווקית אחרת שתבוצע ע"י החברה בעצמה ו/או בשיתוף פעולה עם אחרים. בנוסף, החברה רשאית להשתמש במידע שתמסור בפלטפורמה – ובמידע שתאסוף אודות דפוסי השימוש בפלטפורמה – לצורך שיפור השירותים בפלטפורמה. כמו כן, תהיה רשאית החברה לעשות במידע גם עיבוד סטטיסטי ו/או טיוב ו/או פילוח ו/או ניתוח. החברה תהיה גם רשאית להעביר את המידע מעת לעת לנותני שירותים לחברה ולצדדים שלישיים. על צדדים שלישיים כאמור ו/או עובדיהם ו/או מי מטעמם נאסר להשתמש במידע אישי זה לכל מטרה אחרת, מלבד האמור בסעיף זה לעיל. אלו יהיו רשאים להשתמש במידע שהועבר אליהם לאותן מטרות שהחברה קיבלה אותו בגינן.
1.10 מידע המוצג בפלטפורמת SPA PLUS עשוי להכיל קישורים לאתרי צד שלישי שאינם בבעלות או בשליטת החברה. לחברה אין שליטה על התוכן, ואינה נוטלת כל אחריות על מדיניות הפרטיות, או תנאים של כל אתרי צד שלישי
2. מינוי החברה בגביית תשלום בגין שירותים שיינתנו על ידי נותני השירותים
2.1 החברה הינה נציגה מורשית של נותני השירותים לגביית תשלום בגין השירותים שיסופקו על ידי נותני השירותים ושהוזמנו על ידי משתמשים בפלטפורמה מנותני שירותים הרשומים במערכת SPA PLUS.
2.2 תשלום בגין ביצוע ההזמנה, ייעשה באחד מהמועדים הבאים, לפי בחירתו של המזמין:
2.2.1 תשלום מראש עבור מלוא סכום התמורה דרך החברה באמצעות כרטיס אשראי.
2.2.2 תשלום מלוא התמורה בבית העסק טרם קבלת השירות.
2.2.3 ייתכנו מקומות בהם יש רק אופציות תשלום אחת .
2.3 למען הסר כל ספק, בעת ביצוע ההזמנה וכתנאי לטיפול בהזמנה, הינו השארת פרטי כרטיס אשראי לביטחון אצל החברה בעת ביצוע ההזמנה. הכרטיס צריך להיות תקני בעל מסגרת, ולא חסום.
החברה תגבה את התשלום במעמד ביצוע הזמנה ו/או לאחר אישור ביצוע ההזמנה בפועל על ידי נותן השירותים.
3. גישה לשימוש בפלטפורמת SPA PLUS
3.1 בכפוף לעמידה בתנאים הקבועים בתקנון זה ובמדיניות פרטיות של החברה, כפי שתעודכן מעת לעת, הנך רשאי להשתמש בפלטפורמה ובשירותים המוצעים בפלטפורמה, בהתקיים התנאים הבאים: (א) השימוש שלך בשירות כפי שהותר הוא אך ורק לשימוש אישי ולא מסחרי; (ב) אתה לא משתמש כדי לשכפל, להעביר, להעניק גישה, להעתיק או להפיץ כל חלק מהשירות בכל מדיום ללא אישור מראש ובכתב של החברה. הנך מתחייב שלא תנסה לבצע הנדסה לאחור, לשנות או לשכתב כל חלק של השירות.
3.2 על אף שהחברה אינה מתחייבת לכך, אנו נשתמש במאמצים הסבירים שלנו להציע את השירותים המוצעים באתר באופן זמין לך בכל העת, אבל אנחנו לא יכולים להבטיח שירות ללא הפרעות או תקלות.
3.3 אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים בפלטפורמה או חלק ממנה מעת לעת וללא הגבלה, לרבות, שינוי ו/או הסרה של אלמנטים, תכונות ופונקציונליות של הפלטפורמה.
3.4 הנך מאשר כי לא תוכל לגשת ולהשתמש בפונקציות מסוימות של הפלטפורמה אלא אם כן יש לך גישה לאינטרנט באמצעות GPRS 3G או Wi-Fi מחובר למכשיר נייד. כל חיובי התנועה או חיובי גישה שנגרמו עקב השימוש של הפלטפורמה כפופים לתנאים והסכמים שלך עם ספק הרשת הסלולרי שלך.
3.5 מבלי לפגוע בזכויות וסעדים אחרים שלנו, אנו שומרים לעצמנו את הזכות באופן זמני או לצמיתות להשעות או לבטל את גישתך לפלטפורמה בכל עת וללא הודעה מראש במקרה של הפרת הוראה מהוראות אלו.
3.6 במקרה בו אנו, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, סבורים כי הנך עושה כל שימוש בלתי חוקי ו/או בלתי מורשה בפלטפורמה או במקרה שהשימוש בפלטפורמה מהווה הפרה של הוראות תקנון זה ומדיניות הפרטיות, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע כל פעולה שהיא המוצאת לנכון, כולל סיום ללא הודעה של השימוש שלך בפלטפורמה ובמקרה של שימוש בלתי חוקי, לנקוט הליכים משפטיים.
4. נוהלי מתנות , שוברים ומבצעים:
4.1 שובר המוגבל לשירות מסוים (קופון) - תוקף השובר הוא שנה מיום רכישתו, ייתכן כי תהיה אפשרות להאריך ב-3 חודשים נוספים בתיאום מראש עם החברה והסכמה בכתב שנמסרה ע"י נציג החברה.
4.2 שובר בסכום כספי נקוב יהיה תקף ל-36 חודשים מרגע ההזמנה.
4.3 במידה ותוקף השובר הוארך ע"י החברה לבקשת הלקוח ,השובר יומר לשובר בסכום כספי נקוב לכל האתר וסכום המימוש יהיה הסכום ששולם במועד רכישת השובר . ייתכן כי תידרש תוספת תשלום במעמד התיאום בבתי עסק מסוימים וע"פ המחירון העדכני שלהם.
4.4 כאשר נותרה יתרת תשלום במימוש שובר יש לשלם אותה מראש בעת התיאום באתר באמצעות כרטיס אשראי.
4.5 ניתן לממש רק שובר ו/או הטבה אחת בעסקה.
4.6 במידה ונקנה שובר לבית ספא ספציפי והספא נסגר, ו/או חברת ספא פלוס הפסיקה לעבוד עמו , בעל השובר יוכל לממש את הסכום הכספי של השובר בכל אתר ספא פלוס.
4.7 במידה והלקוח רכש שובר מגורם אחר (שלא עובד בשת"פ עם חברת ספא פלוס), המזמין ו/או מי מטעמו ישלם תשלום מלא על ההזמנה כפי שבוצעה באתר, ככל שלא זכאי לביטול עסקה על פי החוק כפי שמצוין בסעיף 9 (הזמנות וביטול עסקה) בתקנון זה .
4.8 בשובר המוגבל לשירות מסוים (קופון) - בחודשים יוני עד ספטמבר בכל ימות השבוע, תתכן תוספת תשלום (סכום מרבי - 90 ש"ח לאדם) .
4.9 שוברי מתנה שלא שולמו מראש ניתנים לביטול על ידי החברה ללא הודעה מראש וללא פיצוי.
4.10 מימוש שוברים מתבצע מול האתר.
4.11 מימוש שובר באמצעות נציג טלפוני יחויב בתוספת תשלום בסך 25 ש"ח בגין עמלת שירות.
4.12 שינוי טיפולים בשובר מתנה :
4.12.1 במקרים מסוימים ניתן לשנות טיפולים שנקבעו בשובר מתנה, בתוספת תשלום במידת הצורך, ובתיאום מראש עם החברה וקבלת אישור על כך בכתב.
4.12.2 שינוי מטפל/ת אפשרי רק אם הטיפול מתאפשר על ידי מטפל/ת אחר/ת ובתיאום מראש עם החברה.
4.12.3 במקרים מסוימים, ייתכן שלא ניתן יהיה לשנות טיפול למטפל/ת אחר/ת, גם בתוספת תשלום.
4.13 ביטול שוברים:
ביטול רכישת שובר מתנה / קופון יהיה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמא-1981 העוסקות במכר מרחוק.
בכפוף לכך שלא נעשה שימוש בשובר ובכפוף לסעיף דמי הביטול בתקנון , בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול כספו של המזמין יושב לו לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה , בניכוי דמי ביטול של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבינהם.
* שינוי טיפולים בשובר מתנה רלוונטי רק לטיפולים אשר לא נקבע להם תאריך.
* נא לשים לב שהזמנת שוברי ספא באתר לא מאשרת לכם להגיע ולממש, ולכן חובה לקבוע מועד, כאשר ייקבע מועד למימוש רק לאחר אישור התשלום.
* בנוסף, יש לקחת בחשבון שהחברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל ולשנות מבצעים, חבילות, מחירים ושירותים אחרים באתר מבלי להודיע מראש.
* ישנם סניפים בהם אין התחייבות למין המטפל.
5. קניין רוחני
החברה הינה בעלת זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות יוצרים בפלטפורמה ובתכנים הכלולים בה ובשם SPA PLUS על הטיותיו. זכויות היוצרים יכללו, בין היתר, את העיצוב הגראפי של הפלטפורמה, תמונות בפלטפורמה, מבנה הפלטפורמה, מרכיבי הפלטפורמה, הטקסטים המופיעים בפלטפורמה ושם הפלטפורמה.
אין להעתיק, לפרסם, לשכפל, לשנות, לעבד, לפרסם, למכור, להציג בפומבי כל חלק מהפלטפורמה, מהתכנים המופיעים בה, השירותים המופיעים בה, ללא קבלת הסכמה מראש ובכתב של החברה.
6. אחריויות והתחייבויות
6.1 במידה המרבית המותרת על פי חוק, לא נהיה אחראים לכל אובדן, פציעה או נזק מכל סוג שהוא שנגרמו בשלמות או באופן חלקי על ידי השימוש בפלטפורמה או בתוכן, או על ידי כל כישלון, עיכוב, הפרעה או בתוכן המופיע בפלטפורמה, או על ידי הכישלון שלנו לבצע כל התחייבויותינו במסגרת תנאים אלה.
6.2 למען הסר כל ספק שהוא, החברה אינה אחראית לכל הקשור לטיב ולאיכות השירותים הניתנים על ידי נותני השירותים.
6.3 בשום מקרה לא תהיה החברה אחראית כלפיך בגין כל נזק מיוחד, עקיף, מקרי או תוצאתי, לרבות אובדן רווחים ומוניטין, עסקים או תועלת עסקית.
7. שיפוי
אתה מסכים להגן, לשפות ולפצות את החברה, נושאי משרה, דירקטורים, עובדים וסוכנים, ולהגן עליהם מפני כל תביעה, נזק, מחויבות, הפסדים, התחייבויות, עלות או חוב והוצאות (לרבות אך לא רק שכר טרחת עורך דין) הנובעים מ-(א) השימוש והגישה שלך לשירותי הפלטפורמה (ב) הפרה של כל הוראה של תנאי השירות הללו; (ג) הפרת כל זכות של צד שלישי, לרבות, מבלי לגרוע מכלליות האמור, כל זכות יוצרים, קניין או זכות לפרטיות. חובה להגנה ושיפוי תתקיים לכל תנאי השירות הללו והשימוש שלך בשירות של הפלטפורמה (ד) במקרה בו תוגש תביעה כלשהי נגד החברה שעילתה נובעת מביצוע השירותים על ידי נותני השירותים המפרסמים את שירותיהם ומוצריהם בפלטפורמה כגון חבילות ספא, עיסוי, חבילות לינה ואטרקציות.
8. הפעלתה השוטפת של הפלטפורמה
החברה אינה מתחייבת להפעיל את הפלטפורמה במתכונתה הקיימת לפרק זמן מסוים או קבוע. מבלי לגורע מכלליות האמור, החברה אינה אחריות לכל נזק בגין באגים באתר, באג במחיר ו/או בגין אי ביצוע או השלמת הזמנה. החברה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לערוך כראות עיניה שינויים מבניים ומהותיים בפלטפורמה, לבטל, להוסיף, לשנות ולעדכן את כל הפונקציות ותנאיהן הקיימות בה, בכל עת. הפרעה בפעילותה השוטפת והתקינה של הפלטפורמה, אגב ביצוע תיקונים, שינויים ושיפורים לא תהווה עילה לכל תביעה, טענה או דרישה מצד המשתמשים. החברה תפרסם הודעת עדכון בפלטפורמה אם וככל שיערכו שינויים. החברה מצדה עושה ותמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת שתוכל לגלוש ולהשתמש בפלטפורמה וליהנות מהשירותים המוצעים בפלטפורמה באופן שוטף וקבוע אולם היא אינה מתחייבת כי לא יארעו שיבושים, תקלות או הפרעות הכרוכות וקשורות בהפעלת הפלטפורמה והנלווים להפעלה זו. כל שינוי שיערך, הינך מעיד ומסכים להיות מחויב אליו וככל שהתנאים אינם מקובלים עליך להפסיק את השימוש בפלטפורמה ובשירותיה.
9. הזמנות וביטול עסקה:
ביצוע הזמנה אונליין :
9.1 ביצוע הזמנה של שירותים ומוצרים המוצעים באתר אינו מהווה אישור הזמנה סופי.
9.2 לאחר ביצוע כל הזמנה, יישלח מסרון ו/או הודעת אימייל ו/או שיחה טלפונית ע"י נציג האתר, על מנת לאשר את ההזמנה ולבחור את תאריך ושעת הפעילות שנרכשה. כל עוד לא אושרה ההזמנה על ידי החברה, תיחשב ההזמנה מבחינת החברה ו/או נותן השירותים כבקשה בלתי חוזרת של המשתמש לרכישת השירותים המוזמנים. החברה אינה מתחייבת כי הזמנתו של המשתמש תיענה על ידה ו/או על ידי נותן השירותים ו/או כי תינתן לה עדיפות כלשהי על פני הזמנות אחרות לרבות מאוחרות יותר. לתשומת לב המשתמש, ההזמנה נחשבת כבלתי חוזרת עם שליחתה ולכן תהיה כפופה לדמי הביטול/שינוי כמפורט להלן בתקנון זה.
9.3 מסרון כאמור בסעיף 8(2) לעיל ו/או הודעת מייל, ביחד ולחוד, ובכפוף לקבלת תשלום התמורה בגין העסקה, מהווים ביחד ולחוד אישור הזמנה סופי.
9.4 בחירת מין המטפל מהווה העדפה בלבד ותאושר סופית רק לאחר קבלת אישור באמצעות מסרון, הודעת דוא"ל ו/או שיחה טלפונית מנציג האתר. ישנם סניפים שבהם לא ניתן להתחייב על מין המטפל.
9.5 במקרה של חוסר בזמינות המקום שנבחר, ייתכן כי נציגי האתר יציעו אפשרויות חלופיות להזמנה. עם זאת, מובהר כי החברה אינה יכולה להבטיח שהחלופות יעמדו באותם תנאי זמינות ו/או רמת מתקנים ו/או מיקום ו/או עלות כפי שהוגדרו בהזמנה המקורית.
9.6 אישור ההזמנה ו/או עדכון בסטטוס ההזמנה יישלח עד יום עסקים אחד ממועד ביצוע ההזמנה. עם זאת, ייתכנו עיכובים, והחברה פועלת במלוא המאמצים להבטיח שהאישור יועבר במסגרת לוחות הזמנים שנקבעו.
ביטול עסקה:
9.7 המזמין זכאי לבטל את הזמנתו והעסקה בתוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, או מקבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר מבין השניים. החברה תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשווי של 5% ממחיר העסקה או 100 שקלים, לפי הנמוך מבניהם, וזאת בתנאי שהביטול יעשה עד 7 ימי עסקים שאינם ימי מנוחה טרם מועד מתן השירות.
9.8 במקרים בהם הביטול מתבצע פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, הביטול יגרור תשלום דמי ביטול כדלקמן:
9.9 ביטול עסקה פחות מ7 ימים טרם קבלת השירות , ועד 48 שעות לפני קבלת השירות – ינוכו דמי ביטול בעלות של 25% מסך ההזמנה .
9.10 ביטול עסקה פחות מ48 שעות טרם קבלת השירות ועד 24 שעות לפני קבלת השירות – ינוכו דמי ביטול בגובה 50% מסך ההזמנה .
9.11 ביטול עסקה בטווח של פחות מ24 שעות לקבלת השירות ו/או ביום ההגעה, יגרור דמי ביטול בגובה של 100% ולמעשה לא יושבו דמי התשלום למזמין .
9.12 במקרה של אי הגעה ביום הטיפול וללא הודעה מוקדמת וקבלת אישור על כך בכתב מהחברה , ההזמנה תחויב במלוא סכום ההזמנה ולמעשה התשלום לא יושב לצרכן.
9.13 במקרה של פנייה לביטול הזמנה עקב מחלה /תאונה/ מילואים /שירות צבאי, יש לשלוח עד 24 שעות מרגע הבקשה לביטול טופס ו/ו אסמכתא המעידים על כך שהמזמין ו/או מי מטעמו לא יכלו להגיע . במידה ולא תשלח אסמכתא רלוונטית לא יהיה ניתן לדחות את הטיפול . במידה ואסמכתא זו תתקבל ותאושר ע"י שיקול דעת החברה, יהיה ניתן לבצע דחיית תאריך בתשלום של 100% מסך העסקה מראש . יש מקרים בהם תדרש תוספת תשלום בעת הדחיה. יש מקרים בהם לא יאושר לבצע דחייה ו/או ביטול .
9.14 בעת ביצוע הזמנה עם אפשרות לתשלום בבית העסק, הלקוח נדרש להפקיד פרטי כרטיס אשראי כביטחון ומאשר לחברה לחייב את הכרטיס בגין דמי ביטול או/ו התשלום על ההזמנה, ככל שאלו לא הוסדרו בבית העסק.
9.15 במידה והלקוח רכש שובר מגורם אחר (שלא עובד בשת"פ עם חברת ספא פלוס), המזמין ו/או מי מטעמו ישלם תשלום מלא על ההזמנה כפי שבוצעה באתר, ככל שלא זכאי לביטול עסקה על פי החוק.
9.16 אוכלוסיות מוחלשות:
בהתאם לחוק הגנת הצרכן, בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך גילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
9.17 בקשת ביטול תועבר לידי החברה במסירת הודעת ביטול באחת מהאופציות הבאות:
אי מסירת בקשת ביטול באופנים שצוינו, לא תהווה לכשעצמה הודעת ביטול כדין ועל הצרכן לשלוח הודעה בכתב באחת החלופות לעיל.
10. תצוגת האתר והשירותים המוצגים בו :
10.1 באתר עלולים להיווצר בתום לב אי דיוקים או שגיאות דפוס וכן אי התאמה של צבעי המוצרים והשירותים המתוארים באתר לצבעם המציאות.
בכל מקרה התמונות באתר הינן להמחשה בלבד ועל הצרכן לוודא את נראות השירות שהוא רוכש.
בעת ביצוע ההזמנה באתר ואישור כי קרא את תקנון האתר, הצרכן מאשר כי תקנון על כל סעיפיו ותתי סעיפים מהווים טופס גילוי נאות לצרכן.
כמו כן, החברה תהיה רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, בין היתר, במקרים הבאים:
10.2 במקרה שנפלה טעות, בין אם במחיר השירות ובין אם בתיאורו, לא תחייב טעות זאת את החברה.
10.3 אם חלה טעות בהדפסה ו/או בתיאור המוצר ו/או השירות ו/או בתנאי המכירה ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים על ידי נותן השירות.
10.4 אם ארעה תקלה בתקשורת אשר גרמה לשיבוש כלשהו בביצוע העסקה.
10.5 במקרה של כוח עליון ו/או פעולות איבה ו/או פעולות מלחמה ו/או טרור ו/או מגפה, המונעים את המשך המכירה ו/או את המשך ביצוע ההזמנה באתר ו/או את אספקת השירותים.
10.6 אם יתברר לחברה כי העסקה לוותה בפעילות בלתי חוקית של המשתמש ו/או צד ג' כלשהו ו/או שהמשתמש ו/או צד ג' כלשהו מתכוונים לבצע פעילות בלתי חוקית במהלך ביצוע העסקה, החברה תהיה רשאית למנוע מהמשתמש לבצע את העסקה.
11. ביצוע שינוי בהזמנה קיימת :
11.1 ניתן לבצע שינויים בהזמנה עד 48 שעות טרם קבלת הטיפול , ובתנאי שבית העסק והחברה מאפשרים זאת , ע"ב זמינות ומקום פנוי.
11.2 השינויים האפשריים : שינוי בית ספא, תאריך , שעת הטיפול ומבנה החבילה .
11.3 במידה ואושר שינוי תאריך חריג ע"י שיקול דעת החברה ובכתב, פחות מ48 שעות טרם מועד הטיפול , כל שינוי נוסף ו/או דחיה נוספת יהיה חיוב של 100% מהעסקה בנוסף לסכום העסקה .
11.4 שינוי טיפול אפשרי רק אם השינוי מתאפשר על ידי מטפל/ת אחר/ת ובתיאום מראש עם החברה.
במקרים מסוימים בשינוי טיפול ו/או זמן טיפול תתכן תוספת תשלום.
11.5 שינוי מטפל/ת אפשרי רק אם הטיפול מתאפשר על ידי מטפל/ת אחר/ת ובתיאום מראש עם החברה.
11.6 במקרים מסוימים, ייתכן שלא ניתן יהיה לשנות טיפול למטפל/ת אחר/ת, גם בתוספת תשלום.
11.7 במקרה של פנייה לשינוי או דחיית הזמנה עקב מחלה / מילואים /שירות צבאי, יש לשלוח עד 24 שעות מרגע הבקשה לביטול טופס ו/ו אסמכתא המעידים על כך שהמזמין ו/או מי מטעמו לא יכלו להגיע . במידה ולא תשלח אסמכתא רלוונטית לא יהי ניתן לדחות את הטיפול . במידה ואסמכתא זו תתקבל ותאושר ע"י שיקול דעת החברה, יהיה ניתן לבצע דחיית תאריך בתשלום של 100% מסך העסקה מראש . יש מקרים בהם תדרש תוספת תשלום בעת הדחיה. יש מקרים בהם לא יאושר לבצע דחייה ו/או ביטול.
11.8 במידה ואושר שינוי תאריך ע"י שיקול דעת החברה ובכתב, דמי הביטול שהיו בתאריך המקורי אינם משתנים.
12. הצהרת בריאות וכתב ויתור והנחיות כלליות
12.1 גלישה באתר, הזמנת המוצרים והשירותים המוצעים בו, שימוש בתכניו והסתמכות עליהם מהווה הצהרה לכך כי המשתמש מסכים לכל האמור בתנאי התקנון וכן מצהיר ומתחייב הוא כי מצבו הפיזי והבריאותי תקין וכי אינו סובל מבעיות רפואיות העלולות להעמיד אותו בסכנה כתוצאה מהשירותים המוצעים על ידי העסקים המפרסמים באתר. מבלי לגרוע מכלליות האמור, המשתמש מצהיר ומתחייב כי חלה עליו חובה לבדוק, טרם ביצוע ההזמנה, כי לא קיימת מניעה כלשהוא, ולרבות מניעה פיזית או בריאותית, לצריכת השירותים המוצעים על ידי העסקים המפרסמים באתר, וזאת על אחריותו הבלעדית.
12.2 אם המזמין ו/או הגורם שאמור לצרוך את השירותים סובלים מבעיות בריאות כלשהן/הריון יש לידע את החברה טרם ביצוע הזמנה ולקבל אישור על כך בכתב. בעיסוי הריון ניתן לקבל טיפול הריון בלבד החל משבועות 16-18.
12.3 על המזמין חלה חובה לידע את החברה טרם ביצוע הזמנה בכל עניין בריאותי שעלול להיות מושפע כתוצאה מצריכת השירותים ולקבל אישור על כך בכתב.
12.4 במידה והמזמין שהגיע למקום העסק של נותן השירות יימצא לא כשיר לקבלת שירותים מנסיבות המצוינות לעיל הוא לא יהיה זכאי לשום החזר ו/או פיצוי עקב סירובו של בית העסק להעניק לו את שירות.
12.5 החברה אינה אחראית לחפציו של המזמין ו/או של מי מטעמו.
12.6 החברה אינה אחראית לגבי ביצוע פעילות, טיפול או שימוש במתקן כלשהו במקום עסקו של נותן השירותים.
12.7 כמן כן, המשתמש מצהיר כי צריכת השירותים המוצעים על ידי העסקים המפרסמים באתר והמוצגים בו, הינה באחריותו הבלעדית ואין ולא תהיה לחברה ולמי מטעמה אחריות לכל פציעה ו/או פגיעה ו/או נזק גופני כלשהו העלול להיגרם כתוצאה משימוש במוצר ו/או שירות המוצע על ידי עסק המפרסם באתר, התוכן ו/או שירות המוצג ו/או הנמכר באתר, וכי לא תהא למשתמש ו/או למי מטעמו, באופן בלתי חוזר, כל טענה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לעניין זה.
12.8 המשתמש באתר מאשר ומצהיר בזאת כי ידוע לו כי צריכת השירותים המוצעים על ידי עסקים המפרסמים באתר, שימוש בציוד ובמתקנים של אותם נותני שירותים, כולם כפי המוצגים באתר ו/או במקום עסקיו של נותן השירות, נעשית באחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש וכי הוא עושה זאת על אחריותו בלבד.
12.9 למען הסר כל ספק, אין בתכני האתר המוצגים בו על ידי המפרסמים כדי להוות כל תחליף לייעוץ ו/או לטיפול רפואי ו/או מקצועי במקום בו הם נדרשים.
13. כללי
13.1 תנאי התקנון וביצועם יוסדרו ויפורשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל והצדדים כפופים בזאת לסמכות השיפוט הבלעדית של בתי המשפט בתל אביב.
13.2 מובהר בזאת, כי בין החברה ולבין נותני השירותים לא מתקיימים יחסי שותפות, יחסי סוכנות או יחסים אחרים השונים באופן כלשהו מאלה המוגדרים בתקנון זה, וכן ולמען הסר כל ספק שהוא לא מתקיימים בין נותני השירותים לבין החברה יחסי עובד מעביד ודיני העבודה וכל הזכויות על פיהם לא יחולו על הצדדים על פי תקנון זה, ועל סמך ההסכמות הללו מסכים המשתמש לעשות שימוש בפלטפורמה ובשירותים הניתנים על ידה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במקרה של טענה בניגוד לאמור לעיל ו/או במקרה בו בית משפט ו/או גורם שיפוטי מוסמך אחר ("רשות מוסמכת") יחליט, למרות כוונת הצדדים המפורשת בתקנון זה, כי בתקופת השירותים, נותן השירותים, הינו עובד של החברה ו/או כי המצב העובדתי ו/או המשפטי שונה מהאמור בתקנון זה, אזי ישפה נותן השירותים את החברה ו/או מי מטעמה, מיד עם דרישתה הראשונה, בגין כל הוצאה ונזק שייגרמו לחברה עקב כך.
13.3 אם כל תנאי מתנאים אלו הוא בטל בשל, אי חוקיות, או בלתי ניתן לאכיפה, שאר התנאים הללו יהיו תקפים וניתנים לאכיפה במידה המותרת על פי החוק החל. במקרה כזה, הצדדים מסכימים לעשות את מיטב המאמצים שלהם להחליף את ההוראות הבלתי תקפות או בלתי ניתנות לאכיפה על ידי קביעה כי, במידה המותרת על פי החוק החל, היא מגשימה את מטרות התנאים תחת ההוראות הבלתי תקפות או בלתי ניתנות לאכיפה.
13.4 תקלה כלשהי על ידי צד כלשהו לאכוף כל תנאי מתנאים אלו לא ייחשב כוויתור על זכות של צד זה ואילך לאכוף כל טווח ומצבו של תנאים אלה.
13.5 פניה לחברה שלא בשעות הפעילות של החברה, תיחשב שנתקבלה ביום העסקים הבא של פעילות החברה.
13.6 אף אחד מהצדדים לא יהיה אחראי לעיכובים הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתו הסבירה של צד כלשהו, ובלבד שהצד עושה מאמצים סבירים כדי למנוע או להסיר את העיכוב של אי הביצוע וממשיך להלן בזמן מתקבל על דעת.
14.הצהרת נגישות
אנו משפרים ללא הרף את חוויית המשתמש עבור כולם, ומיישמים את תקני הנגישות
הרלוונטיים כדי להפוך את האתר לנגיש וקל לשימוש ככל האפשר.
אנו רואים חשיבות רבה בהנגשת שירותינו לאנשים עם מוגבלות. אנו פועלים באופן שוטף
להנגשת השירותים שלנו, לרווחת כלל לקוחותינו ובהם לקוחות עם מוגבלות.
התאמות אלו נערכות בהתאם להוראות הנגישות בדין תוך הסתייעות בגורמי מקצוע מתחום
הנגישות במטרה להעניק ללקוחותינו שירות נגיש וחוויית לקוח מיטבית.
תמיכה בנגישות
כדי להבטיח שספא פלוס נגיש, אנו נוקטים בצעדים הבאים:
1. מעקב אחר דרישות הנגישות המתחדשות ופעולות ליישומם.
2. מינוי אחראי נגישות - אדיר נאור.
3. מתן הדרכות נגישות לצוות המפתחים והעובדים.
4. הקצאת ייעדי נגישות ברורים וחלוקת מטלות.
5. בקרה חיצונית לזיהוי בעיות פוטנציאליות.
מצב התאמה
באתר בוצעו התאמות נגישות בהתאם לתקנה 35 בסימן ג נגישות שירותי אינטרנט, בתקנות
שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג – 2013,
לרבות ת"י 5568 חלק 1 - נגישות תכנים באינטרנט.
האתר ספא פלוס תואם התאמה חלקית לרמה AA ואנו פועלים לשם התאמתו ברמה המלאה.
תאימות לדפדפנים וטכנולוגיה מסייעת
Chrome גרסה 80 ומעלה
Firefox גרסה 74 ומעלה
ספארי גרסה 13 ומעלה
גרסת Edge 80 ומעלה
האתר מיועד להתאים לטכנולוגיות קריאת מסך.
בעיות עם סרטונים
הסרטונים באתר מוטמעים מ You
tube
ומשתמשים בפונקציונליות הנגישות של אתר זה.
משוב
על אף המאמצים להנגשת השירות באתר, בהתאם לתקנות הנגישות הרלוונטיות לרבות תקנה 35
בסימן ג נגישות שירותי אינטרנט, וככל שמצאתם קושי לגלוש באתר, נשמח לשמוע מכם משוב
מפורט ככל שתוכלו ובהתייחס לנקודות הבאות:
בכל שאלה בנושא הנגשת האתר, ניתן לפנות לרכז הנגישות, אדיר נאור, בדואר אלקטרוני adir@wplus.co.il .
תודה שבחרתם בנו!
הנהלת האתר "ספא פלוס" מודה לכם על האמון ומחויבת להעניק לכם חוויית קנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. נשמח לראותכם שוב באתר!