אחת החוויות הגרועות שהיו לנו. פשוט ביזיון.
הגענו ליום ספא זוגי כדי להירגע וליהנות, ויצאנו עצבניים, כאובים ועם נזק לרכב.
נתחיל מהעיקר – שני המסאז’ים היו פשוט מזעזעים. המטפלים שאלו את שנינו בתחילת הטיפול מה כואב לנו, ושנינו אמרנו שהגב התחתון. הם פשוט התעלמו לחלוטין ממה שאמרנו. לא רק שלא טיפלו באזור הכואב, אלא הצליחו לגרום לנו לצאת עם יותר כאבים ממה שהגענו איתם. אם זו רמת המטפלים שלכם, עדיף שלא יעשו טיפולים.
הבריכה קטנה בצורה מביכה ולא מתקרבת למה שמצפים ממלון שמציג את עצמו כמלון טוב במרכז תל אביב. והמרגריטה בבריכה הייתה לא קוקטייל אלה ברמה של בריזר פג תוקף והברמנית הייתה הזויה ולא סימפטית בעליל לא הצליחה להסביר שום דבר על הדרינק.
החניה הייתה קטסטרופה. אין שילוט ברור ליציאה, ולא ברור בכלל שמדובר באותו נתיב גם לכניסה וגם ליציאה. ונתיב אחד. בגלל זה המשכנו בטעות קדימה ונכנסנו לאזור עם גובה של 1.7 מטר, מה שגרם לשבירת הגגון של הג’יפ שלנו. במקום לנסות לעזור או אפילו להביע קצת אמפתיה, פשוט התנערו מאחריות והפילו הכול עלינו.
גם בגביית החניה הרגשנו שעושים מה שרוצים. נאמר לנו שפחות מארבע שעות החיוב הוא לפי שעה, ובסוף דרשו מאיתנו 80 ₪ על יום שלם בלי שום היגיון.
כשרצינו לצאת מהחניון, רכב חסם את הנתיב היחיד. הנהג פשוט יצא מהרכב והלך, והשומר עמד מהצד ולא עשה כלום. גם אחרי שהנתיב כבר התפנה, עדיין לא נתנו לנו לצאת במשך זמן ארוך כי העובדים היו עסוקים בדברים אחרים במקום לטפל באנשים שמחכים.
ובשיא הגועל – בסאונה היה ריח חזק של שתן. זה לא משהו שאמור להיות במתחם ספא, ובטח לא במלון שמתיימר להיות ברמה גבוהה.
אבל הדבר שהכי הרגיז אותנו היה היחס. לאורך כל היום אף אחד לא באמת ניסה לעזור, להקשיב או לקחת אחריות. בכל פעם שעלתה בעיה, הרגשנו שמנסים לנפנף אותנו או להפיל את האשמה עלינו.
שילמנו כדי לקבל יום של רוגע ופינוק, ובמקום זה קיבלנו שירות מזלזל, מסאז’ים ברמה ירודה, מתחם מאכזב, ריח מזעזע, כאוס בחניה ונזק לרכב. זו הייתה פשוט חוויה מבישה. לא נחזור לשם לעולם, ולא נמליץ לאף אחד להתקרב למקום הזה.
קרא/י עוד