חשוב לי לציין מראש שהמעסה עצמו היה מצוין – מקצועי, קשוב וממש נהניתי מהעיסוי.
הביקורת היא על המעטפת סביב החוויה.
עם ההגעה לספא הופעל שואב אבק ממש בכניסה. מקובל לכבות כשאורחים מגיעים, ובוודאי כשמנסים לדבר עם הצוות ולא שומעים דבר בגלל הרעש.
ארוחת הבוקר
רוב הסלטים לא היו מתובלים כלל או מתובלים בצורה חלשה מאוד. בנוסף, מיץ התפוזים/לימונדה היו בטעם מלאכותי – זה לא תואם סטנדרט של מלון ברמה הזו.
הבריכה והמתקנים
נאמר לנו שהבריכה מחוממת, אך בפועל הטמפרטורה לא הורגשה כך. יום קודם הייתי בבריכה מחוממת במלון אחר, וההבדל היה משמעותי.
הסאונה הרטובה גם לא פעלה כמו שצריך – אדים חלשים וחום לא עקבי.
חוויית הקבלה
כאשר ציינתי שיש לי שובר “בהצדעה” והשאר באשראי, היה ניתן לחוש אי-נוחות מהנציגות, כאילו שינוי ההזמנה מהווה טרחה – למרות שהודעתי על כך מראש ונאמר לי שהכול בסדר.
תחזוקה ועיצוב
למרות שמדובר במלון חדש, הטפטים התחילו להתקלף עקב רטיבות ומלא נפיחויות בקירות – חבל לראות מצב כזה בזמן כה קצר.
חדר המנוחה
לאחר העיסוי, נכנסנו לחדר המנוחה והטלפון בקבלה לא הפסיק לצלצל. הפקידה לא הייתה – וזה רק ממש היה רועש ומציק.
אפילו כשהגיעה ודיברה בטלפון – זה הפריע מאוד. חדר מנוחה אמור להיות אזור שקט. לדעתי, הקבלה לא אמורה להיות סמוכה כל כך לחדר הזה.
כיבוד קל
הכיבוד שהוגש לא היה מזמין. נראה כאילו הוא עומד זמן רב בצנצנות ולא מתוחזק לאורך היום.
בסך הכול, העיסוי עצמו היה מצוין, אבל כל מה שסביבו פגע משמעותית בחוויה.
מקווה שתשמשו בביקורת לשיפור – יש כאן פוטנציאל, אבל יש לא מעט נקודות שדורשות תשומת לב.
קרא/י עוד