שירות מקצועי אמין ומטפלות/מטפלים...
מטפלים ברמה גבוה מיקצועית ועדיבים מאד
היה מענג
תודה למטפלת נטליה. קשובה, מקצועית, חזקה אבל...
היינו אני וחברה שלי ומאוד נהנינו, המקום חדש...
היה ממש כיף העובדים מקצועיים