מתחם הספא מעולה, נקי, יפה, אווירה רגועה...
שירות מקצועי אמין ומטפלות/מטפלים...
מקום מעולה ונקי מאוד
היה מצוין!!!מרגע הכניסה לספא קיבלו אותנו כל...