חזרנו אליכם השנה לאחר חוויה מוצלחת מאוד בשנה שעברה, מתוך ידיעה ברורה וציפייה לסטנדרט הגבוה שאתם מתיימרים להציע. לצערי, המציאות שחווינו היום לא רק שלא עמדה בציפיות, אלא הותירה בנו טעם מר של זלזול ופגיעה של ממש ביום שהיה אמור להיות חגיגי ומשמח.
הגענו לחגוג את יום הולדתה של אשתי, אך במקום חוויה של פינוק, נתקלנו ברצף של מחדלים שגרמו לנו להרגיש שקופים ולא רצויים:
1.התעלמות מוחלטת מהמאורע: על אף שהגענו במיוחד לציון יום הולדת בתאריך המדויק, זכינו לאדישות מוחלטת מצד המלון. לא הייתה שום התייחסות, לא מצמוץ של תשומת לב ולא הכרה ביום החגיגי שלנו. תחושת ה"פס ייצור" שחשנו העיבה על כל היום.
2.הפרה בוטה של פרטיות וביטחון אישי: גולת הכותרת של האכזבה היא המחדל הביטחוני במלתחות. כניסה של גבר למלתחות נשים, יחד עם בת זוגו, והתערטלותו המלאה בזמן שאשתי נמצאת בתא סמוך, היא אירוע חמור מאין כמוהו. המחשבה שאתם מאפשרים התנהלות כזו, ועוד יותר מכך – התגובה הרפה והמזלזלת של הצוות שלכם שאמרו לנו "נלמד לעתיד" במקום לפעול בנחישות, היא תעודת עניות למלון ברמתכם. הרגשנו מופקרים, ללא כל מענה או הגנה מצד מי שאמור לנהל את המקום.
3.חוסר מקצועיות ברמת הטיפולים: השירות שקיבלנו מהמטפלות היה מאכזב בצורה קיצונית. הרגשנו שהעבודה נעשתה כלאחר יד, ללא טיפה של השקעה או רצון לתת מעבר למינימום ההכרחי. התחושה הייתה שזהו טיפול לא ממצה, חסר איכות, שפשוט "נמרח" ללא תשומת לב ללקוח.
הגענו אליכם עם זיכרון חיובי מהעבר, אך יצאנו בתחושה שמישהו בהנהלה איבד את הדרך. הפער בין מה שהמלון שלכם מייצג לבין מה שחווינו היום הוא תהומי. לא מדובר רק בתקלה טכנית, אלא בכישלון שירותי וניהולי שפגע ביום המיוחד שלנו ובביטחון שלנו כאורחים..!!!
לאור האירועים החמורים הללו, קשה לי לראות כיצד נחזור להתארח אצלכם בעתיד. היינו מצפים ממוסד ברמתכם לנהל אירועים כאלו בכובד ראש, לתת את הדעת על הפרטיות של אורחיכם ולהעניק את השירות המצופה. לצערי, בחרתם בדרך הקלה של התעלמות ואדישות, ואנחנו נותרנו עם אכזבה עמוקה מאוד.
קרא/י עוד